Archiv článků

Třešňový vandr

13.08.2009 17:20
 Když uzrajou třešně, jezdíváme každý rok do kraje třešňových sadů kolem Mnichova hradiště. Letos na nás naštěstí třešničky počkaly, až se vrátíme z dovolené a tak jsme hned týden po Korsice sbalili bágly a hurá na ně! Nacpali jsme se jich ještě v pátek večer, hned jak jsme přišli na Valečov....

Tanec se psy

06.08.2009 08:01
Co všechno se pejsek může naučit, potěší každého obdivovatele psí inteligence a obratnosti! Tady je pár ukázek sportovní a řekla bych zároveň umělecké moderní psí disciplíny zvané DOG DANCE, tedy TANEC SE PSY. Velmi šikovná border kolie a její mladičká panička : .. Velmi šikovný zlatý retriever a...

Čtvrtek 18.6.09

03.08.2009 20:39
(Od kaskád řeku Polyschelu do města Corte)  Ráno jsme opět vzali lezení a já se rovnou oblékla do kalhot, aby nám tentokrát nezkazily plány a vydali jsme se na skalní stěny. Včera tu bylo hustě obsazeno horolezci ( Slamák na adresu toho nejstaršího pronesl, že takového tlusťocha na stěně ještě...

Velikonoční horolezení v Ostrově

28.07.2009 17:11
 Když mi Slamák řekl, že na velikonoce pojedeme do Ostrova u Tisé, zkusila jsem si ho najít na internetových mapách a vyplivlo mi to něco přes 20 Ostrovů včetně ruského a polského, ten nejbližší ale byl až u Karlových Varů. Přesto u Tisé, v našem kraji pískovců, ten pravý Ostrov existuje a je...

Středa 17.6.09

28.07.2009 15:55
(Bavelské hory)  Ráno vzal Slamák do batohu lezecké potřeby, já mu tam přihodila kalhoty, abych ho mohla jistit ( chodila jsem celou Korsiku jen v dlouhé sukni, v ničem jiném se nedalo vydržet kvůli vedru a pálícímu slunci ), vzali jsme si trekové boty a vyrazili do hor. Pod první horolezeckou...

Úterý 16.6.09

28.07.2009 09:46
(Od moře do hor)  Ráno jsme vzali člun a vyrazili mezi bílé útesy do tyrkysového moře, plného korálových ryb, fialových medúz a jiné mořské flóry i fauny. Jen jsme posnídali a vypluli na moře, už u nás byl hlídkový člun a museli jsme jim slíbit, že nebudeme rybařit ani jinak škodit přírodě,...

JÁ SU TAK ŠČASTNÁ !!!

24.07.2009 07:56
Našla jsem úplnou náhodou v počítači uložené všechny ty články o Nikolájkovi, které jsem si nenávratně smazala ze stránek !!! Takže si je zase můžete číst a nebudu s tím mít moc práce ! ( viz VYPRÁVĚNÍ ) PS: Včera jsem udělala dobrý skutek, tak mi asi taky někdo chtěl udělat radost...

Pondělí 15.6.09

20.07.2009 09:49
(Jižní perla Korsiky - Bonifacio)  Nafoukli jsme člun a vyrazili mezi erodované útesy. Vlnky skoro nebyly a tak jsem si plavbu docela užívala. Nad mořem pár mraků v nás vzbudilo otázku, zdalipak se nám nezkazí počasí. Když jsme si užili moře, vyrazili jsme na nejjižnější a nejkrásnější místo...

Kterak vodák Nik sjížděl Jizeru

19.07.2009 21:20
 Letos skvěle vyšly májové svátky na pátky a tak jsme druhý květnový prodloužený víkend zamířili zpátky k Jizeře. Slamák se po minulém vandru rozhodl, že ji sjedeme na nafukovacím člunu a já nechtěla nechat Nika čekat 3 dny doma, tak jsem mu narychlo sehnala dětský člun a byla jsem zvědavá,...

Neděle 14.6.09

16.07.2009 09:42
(Východní pobřeží)  Ráno jsem cestou do houští natrefila na mandarinkový sad po sklizni, přesto jsem přinesla spoustu výborných pidimandarinek. Náš meruňkový strom před hospodou v Solenzaře už nestál ( tenkrát hospodský nadával, že to nikdo nejí a dělá mu to tam svinčík, a že to chce pokácet a...