Středa 17.6.09

28.07.2009 15:55

(Bavelské hory)

 Ráno vzal Slamák do batohu lezecké potřeby, já mu tam přihodila kalhoty, abych ho mohla jistit ( chodila jsem celou Korsiku jen v dlouhé sukni, v ničem jiném se nedalo vydržet kvůli vedru a pálícímu slunci ), vzali jsme si trekové boty a vyrazili do hor. Pod první horolezeckou stěnou jsem zjistila, že Slamák moje kalhoty z batohu zase vyndal, protože mu tam překážely a tak z lezení sešlo - v sukni se jistit nedá. Vydali jsme se se zbytečnými lany a karabinami dobývat vrcholky hor (pro mě) velmi náročnou cestou a na nejvzdálenějším a nejvyšším bodě výpravy jsme si dali svačinu a já tam zapoměla bundu! Zjistila jsem to až těsne nad Bavellou, takže Slamákův návrh, abych si pro ni doběhla, jsem ihned zavrhla a rozhodla se zbytek Korsiky vydržet bez bundy. Ten den jsme viděli nádherné hory a večer jsme byli docela zmožení. Přesto jsme si udělali ještě krátký výlet k adrenalinovému parku s horolezeckými atrakcemi ( kterých na Korsice vyrostlo jak hub po dešti ). Nikdo tam nebyl a tak si Slamák zkusil pár provazových mostů bez jištění.  Na závěr dne jsme se ošplouchli v ledovém průzračném horském potůčku - poprvé od příjezdu ve sladké vodě a to už byla ochutnávka dalšího dne...

ČTVRTEK 18.6.09

Zpět