Po delší přestávce...

28.10.2010 21:47

Dlouho jsem se neozvala a tak to teď musím napravit! A co se u nás za tu dobu vše přihodilo?

Za prvé: byli jsme tři týdny na dovolené na Korsice :o), takže ve fotogalerii přibylo jedno obsáhlejší album... (FOTKY ZDE) Bylo nás tam deset (bohužel Nikýsek v bandě chyběl a trávil dovolenou u rodičů), tak ještě přibyde další album fotek - od ostatních členů výpravy, až mi je všichni pošlou.

Druhou událostí byly Nikýskovy DRUHÉ narozeniny - největší dáreček jsem byla já - vrátila jsem se mu z Korsiky přesně 2.října - v jeho narozeninový den :o) !

No a do třetice všeho dobrého - a také hlavní důvod, proč jsem neměla moc času na aktualizaci stránek: stihli jsme dostavit nový srub, aby se v něm dalo bydlet i přes zimu. Po příjezdu z dovolené jsme museli urychleně zařizovat vnitřek srubu a teď už je to skoro hotové (ještě nás čeká spousta drobnějších prací, ale bydlet už se tam dá a to téměř luxusně :o))) !

Zpět