Korsika

15.07.2009 19:41

FOTKYVIDEA

 Korsika je ráj na zemi a ze všech míst, kde už jsem po Evropě za ta léta byla, je nejkrásnější. Poprvé jsme tam byli se Slamákem v roce 1998 a ztrávili jsme tam rovné dva měsíce, takže mi Korsika opravdu stihla přirůst k srdci. V roce 2007 jsme zatoužili podívat se na stará známá místa, bohužel už nám na to vyšly jen 3 týdny, ale podařilo se, a s kamarádem Plejbojem jsme se zase nadýchli Korsických vůní hor a moře. Nejkrásnější na tom bylo, že Korsika zůstala naprosto nezměněná a to mě po 9 letech až dojímalo. A letos (po dvou letech) jsme tam jeli na dva týdny zase jen ve dvou, ale tentokrát poprvé autem. V roce 1998 to bylo stopem, podruhé autobusem a letos jsem si to mohla maximálně vychutnat bez těžkého báglu na zádech a bez nejistoty, jestli nás někdo sveze a stihneme být včas na trajektu. Málem s námi jel i Nik, ale bála jsem se, aby třeba nemusel k francouzskému veterinářovi, což by mě zruinovalo a taky jsem ho nechtěla dát očipovat, protože s čipy nesouhlasím a nechci je mít stále ve své blízkosti... Takže na mě musel 14 čekat doma. Vyprávění není o něm ale přesto na tyhle stránky patří a ráda se s vámi o naše zážitky podělím.

PÁTEK 12.6.09

Zpět